בניית אתר אינטרנט במהירות למעצבים

בניית אתר אינטרנט במהירות למעצבים

בניית אתר מקצועי, זו עבודה למקצוענים. לדעת לעצב זה נחמד, לכתוב קוד זה מגניב, אך אתר טוב כולל בתוכו הרבה מעבר לעיצוב האתר ובנייתו. הכל מתחיל באפיון נכון של צרכי האתר. ההבנה הראשונה והנחת היסוד המרכזית היא שאנחנו לא המשתמשים. האתר לא נבנה עבורנו אלא עבור הגולשים שלנו. המשתמשים שלנו חושבים בדרך כלל בצורה שונה

לפוסט המלא
גופנים, צבעים ושפה – שיעור #03

גופנים, צבעים ושפה – שיעור #03

טיפוגרפיה משחקת תפקיד גדול בקביעת הרגש של העיצוב. אם אנחנו רוצים לשדר מראה אלגנטי או קלאסי, כדאי לשקול שימוש בפונט סריפי. פונט: אמביוולנטי. מעצב: אאא להשיג אווירה של יציבות ועוצמה, ניתן להשתמש בפונט סנס סריף. פונט: אטלס. מעצב: אאא צבעים יש הרבה פסיכולוגיה בבחירת צבע נכון. ניתן לקרוא מאמרים וספרים על כך, או פשוט להרגיש

לפוסט המלא
עיצוב אתר – יציקת אופי #02

עיצוב אתר – יציקת אופי #02

כדי להתקדם בצעדים מהירים עם עיצוב האתר או האפליקציה, אין טעם להתעכב ולעצב כל תכונה ופיצ'ר שאולי (ואולי לא) נצטרך בהמשך. למעשה, מוטב אם לא נבזבז זמן על זה. לפעמים אנחנו נכנסים ללופ של מחשבות מיותרות: כיצד אמור המסך להיראות אם למשתמש יש 2000 אנשי קשר? היכן תופיע הודעת השגיאה בטופס זה? כיצד אמור לוח השנה

לפוסט המלא
עיצוב אתר – איך להתחיל #01

עיצוב אתר – איך להתחיל #01

להתחיל עם פיצ'ר כשמתחילים לעצב אתר או אפליקציה, או כל עיצוב שהוא מעבר לדף בודד עם מסר אחד, ניתן בקלות להגיע לתסכול. לעיתים קרובות אנחנו מרגישים תקועים כבר בתחילת העיצוב. האם נעשה תפריט צד? ואיפה נמקם את הלוגו? האתר יהיה ברוחב מלא, או מספיק שיהיה בקונטיינר של X פיקסלים? הסיבה לתסכול היא כי אין לנו

לפוסט המלא
איך בונים מיתוג נכון

איך בונים מיתוג נכון

מותג הוא מכירה. מכירת מוצר מסוים ללקוח. כשאנחנו מגיעים למסך ולמקלדת לבנות את הלוגו, הרעיון כבר צריך להיות מזוקק אצלנו במוח. הביצוע הטכני, בחירת הפונט, הצבע והאייקון זה החלק הקל. החלק הקשה יותר, זה למצוא את הרעיון הנכון שימכור את הסיפור של המוצר, ללקוח הפוטנציאלי. זיקוק הרעיון נקרא בריף. אחריו התובנות יהיו בראש.

לפוסט המלא
מיקרו קופי לשיפור ההמרה ולמיתוג האתר

מיקרו קופי לשיפור ההמרה ולמיתוג האתר

מיקרו קופי אלו מילות קופי קצרות אשר מנחות את המשתמשים באתר ומזכירות להם שמאחורי הקלעים מסתתר קול אנושי. שימוש במילים הנכונות שיגרמו למשתמשים שלכם להתאהב בממשק, להעשיר את חווית המשתמש שלכם. ולפתור חששות עוד לפני שנוצרו. התוצאה: המשתמש אופטימי ומרוצה והממשק – קל ונח לתפעול - הגדלת ההמרה.

לפוסט המלא
ברפלד – חזק בעיצוב

ברפלד – חזק בעיצוב

למה שווה להרשם לפלטפורמה של ברפלד? בפורום – תקבלו מענה לשאלות, תפתחו דיונים מעניינים, ותקבלו חוות דעת מהמומחים באקדמיה – מאמרים וכתבות, מעצבים כותבים, טיפים וטריקים ועיצוב השבוע לפי דרוג הגולשים. בלוח הארועים – תקבלו סיקור מלא על אירועים, כנסים וימי עיון למעצבים אה, ואנחנו מאוד אוהבים לפנק במתנות, שווה לעקוב!      

לפוסט המלא

סגנון מקונן לסגנון תו חי

אם יוצא לכם להשתמש עם הפקודה הנפלאה של סגנונות מקוננים (Nested Style) באינדיזיין, אתם בטח מכירים את המגבלה שלו. התוכנה אמנם משתמשת עם הגדרות סגנון התו, אך לא הופכת את הטקסט לסגנון תו בפועל. מתי זה משנה? בחיפוש והחלפה לדוגמה. אם הגדרנו שכל מילה ראשונה מקבלת סגנון מקונן, דהיינו הגדרות סגנון תו, שמשנה צבע מסויים, לא

לפוסט המלא
הנפשות ואנימציות באינדיזיין

הנפשות ואנימציות באינדיזיין

בגירסאות האחרונות, אינדיזיין תומכת באנימציות, כולל תזמונים, מהירות ועוד. הבעיה היא בייצוא. ההנפשות מקבלות אפקטים הדומים לפלאש (ז"ל), והייצוא הוא בקובץ Html, המכיל בתוכו קובץ Swf. אז לאינטרנט זה לא ממש בריא. אבל זה עדיין כלי נהדר למעצבי פרזנטציות. ברנדה בורדן בנתה סקריפט שמריץ לכם אנציקלופדיה של האפקטים וההנפשות, שניתן לעשות בתוכנה. להורדת הסקריפט לחצו כאן קליק

לפוסט המלא

מחרוזות לחיפוש באינדיזיין // שיעור 2 בגרפ

בפוסט הקודם למדנו על תווי המטא של גרפ. בפוסט הנוכחי נביא מחרוזות חיפוש, שבאים לידי שימוש ביומיום. חיפוש טקסט שנמצא בין הסוגריים \(.+?\) הסבר על החיפוש: מבטל את התו שבא אחריו מלהיות תו מטא. היות וסוגר פותח כזה ( הוא תו כללי, הבא לידי שימוש בחיפוש בקבוצות, נצטרך לבטל אותו, וזאת באמצעות הסלש \ הזה.

לפוסט המלא